باربری مشهد به جعفریه | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به جعفریه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات قم - سلفجگان – دستجرد - قنوات - کهک  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به جعفریه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (قم - سلفجگان – دستجرد - قنوات - کهک ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


دیدنیهای جعفریه قم| معرفی بهترین اماکن مذهبی تفریحی در جعفریه
شهر جعفریه بخش زیادی از جاهای دیدنی قم را دارد که مرکز بخش جعفرآباد ، با مختصات ۵۰ درجه و ۳۱ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و ۴۶ دقیقه عرض شمالی شهرستان قم واقع شده است که در سال ۱۳۷۵ با تصویب هیئت محترم وزیران به شهر تبدیل گشت و نام آن از گازران به جعفریه تغییر یافت و از سال ۱۳۷۷ اداره شهرداری در آن تأسیس شده است . این شهردر ۳۵کیلومتری شمال غربی شهر قم واقع شده است.جمعیت این شهر حدوداً ۱۲هزار نفر می باشد که حدود چهار هزار نفر از این تعداد را مهاجرین افغانی تشکیل می دهند.
این شهر با حدود ۳۰ هزار هکتار اراضی زیر کشت و ۴۰۰ هزار واحد دامی به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری استان مطرح میباشد و به علت نزدیکی آن به محور ساوه – سلفچگان از موقعیت ترانزیتی بالایی برخورداراست . باربری مشهد به جعفریه -  همچنین از این نظر که استانهای غربی کشور از این محور به استان قم متصل می گردند و سالانه تعداد زیادی از مسافرین از این مسیرعبور می کنند، نگاه ویژه مسئوالن را می طلبد که این شهر را به قطب گردشگری استان تبدیل نماید؛ شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی آن هم، چنین اقتضایی را داراست .
مذهب مردم شهرشیعه جعفری بوده و زبان غالب شهر ، ترکی و فارسی می باشد . قدیمترین محله شهر ، محله یزدیها در پشت حمام می‌باشد.هم اکنون شهر جعفریه در موقعیت مناسب جهت سرمایه گذاری و شکوفایی اقتصادی قرار گرفته است
دیدنیهای جعفریه قم| معرفی بهترین اماکن مذهبی تفریحی در جعفریه
امامزاده سید سلیمان و امامزاده سید موسی
امامزادگان سید سلیمان و امامزاده سید موسی هر دو امامزاده در یک مکان در نزدیکی روستای  الویر آباد از روستاهای بخش جعفرآباد که در ۵ کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است مدفون می باشند که محل زیارت زائران ومسافران زیادی می باشند .
امامزاده یحیی قم
امامزاده یحیی (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) می باشد که در روستای نورآباد بخش جعفرآباد مدفون می باشد که حدودا در ۷کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است و زیارتگاه مسافران وزائرانی می باشد که قصد تردد  از محور قم به ساوه و بالعکس را دارند.
امامزاده طاهر (ع)
امامزاده طاهر (ع) در روستای طغرود۵  کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است  نسب شریف امامزاده طاهر(ع) مدفون در روستای طغرود با سه واسطه به امام صادق(ع) منتهی می‌شود.
وی سیدی جلیل‌القدر، عظیم‌الشأن و بسیار بزرگوار بوده است، نخستین شخص از این خاندان که به قم مهاجرت کرده سیدحسین طواف است. حسن بن محمد بن حسن قمی درباره امامزاده طاهر(ع) می‌نویسد: ((سید حسین بن علی پدر امامزاده طاهر پس از عزیمت و سکونت در قم صاحب فرزندانی مانند محمد، علی، عبدالله، محسن، طاهر و جعفر شد.))
کوه نمک قم
کوه نمک قم در ۲۰ کیلومتری جاده جعفریه به سمت قم  قرار گرفته که از زیباترین جاذبه های طبیعی استان قم می باشد  و  دریاچه کوچکی که اطراف آن را کوه ها و صخره ها فرا گرفته است زیبایی دوچندانی به منطقه بخشیده است ،  این دریاچه در نیمه دوم سال به دلیل حجم بالای تبخیر آب تبدیل به لایه ای قطور از نمک شده و در این روزها قطر نمک بسته شده بر روی این دریاچه به ارتفاع نیم متر نیز می رسد.
اشکال مختلف ، زیبا و منحصر به فردی در این کوه نمک به چشم می خورد که می تواند محلی برای جذب گردشگران و توریست باشد.
کوه های گلستان جعفریه
روستای خوش آب و هوای گلستان  در ۱۲کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است . باربری مشهد به جعفریه -   این منطقه خوش آب و هوا دربهار و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد و در پاییز و زمستان هم مورد توجه و استقبال کوهنوردان می باشد ؛ ارتفاع این کوه ها در بالاترین نقطه به ۱۸۷۵متر مربع می رسد.
کوه های زیبای اندیس جعفریه
روستای اندیس  در ۲۰کیلومتری جعفریه به سمت ساوه واقع شده است و این منطقه خوش آب و هوا دربهار و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد و در پاییز و زمستان هم مورد توجه و استقبال کوهنوردان می باشد.
پارک لاله جعفریه
پارک لاله با مساحت ۷۰۰۰متر مربع در خیابان ۳۰متری لاله  و مجاورت گلزار شهدای شهر جعفریه واقع شده است و با دارا بودن امکانات بهداشتی ، فضای بازی کودکان و ست ورزشی بزرگسالان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد.
باربری مشهد به جعفریه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به جعفریه - قم - سلفجگان – دستجرد - قنوات - کهک  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به جعفریه،حمل بار از مشهد به جعفریه ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: